سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

پیکر مطهر شهید محمد شهبازی در چابهار تشییع شد

با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی، پیکر پاک و مطهر شهید محمد شهبازی که در درگیری روز گذشته با اشرار در چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد، تشییع شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان، پیکر پاک و مطهر استوار دوم «محمد شهبازی» جمعی پلیس امنیت چابهار تشییع شد.

علی ایزدی افزود: شهید شهبازی روز گذشته در درگیری با تنی چند از افراد شرور در منطقه چابهار طی عملیاتی از ناحیه قفسه سینه دچار اصابت گلوله شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی در ادامه بیان داشت: پیکر مطهر این شهید جان برکف نیروی انتظامی بر روی دستان مردم شیعه و سنی چابهار تشییع شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با حضور چشمگیر و پرشور مردم غیور چابهار از مدافع امنیت منطقه، پیکر شهید شهبازی با شکوه خاصی تشییع و مردم با وی وداع کردند.

ایزدی تصریح کرد: پیکر این شهید بزرگوار مدافع امنیت برای انتقال به زادگاهش توسط یک بالگرد از چابهار به منطقه سیستان انتقال می‌یابد.

گفتنی است، در این درگیری که روز گذشته به مدت چند ساعت به طول انجامید تعداد چهار نفر از اشرار مسلح حاضر در این درگیری به هلاکت رسیدند و تعدادی دیگر هم دستگیر شدند همچنین مقادیری سلاح و مهمات از این اشرار کشف و ضبط شد./س

برچسب ها: تشییع ، پیکرشهید ، شهبازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.