سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

مقدمات قرارداد 500 میلیون دلاری کنارگذر ساحلی رامسر

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کنارگذر ساحلی رامسر گفت: مقدمات انعقاد قرارداد 500 میلیون دلاری کنارگذر ساحلی رامسر فراهم شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران مدد در بیستمین نشست ستاد راهبردی طرح کنار گذر ساحلی رامسرافزود: در مدت حدود یک سال اخیر حدود یک‌هزار و 100 متر در دریا کار شده است.

وی تصریح کرد: این طرح چهار کیلومتر پل دارد که قرارداد پل‌ها منعقد و ظرف چهار ماه طراحی آن به اتمام رسیده و اجرای آن آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کنارگذر ساحلی رامسر گفت: طول این طرح از 10 کیلومتر به 12 کیلومتر افزایش یافته و 11 جلد مطالعات جدید انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور نیز در این نشست گفت: موانع بهره‌برداری کنارگذر ساحلی رامسر برطرف شودزیرا اجرای این طرح شهر رامسر را متحول و موجب ایجاد اشتغال، درآمد و توسعه منطقه می‌شود.

صدر افزود: با تکمیل آزاد راه تهران ـ شمال و حضور میلیونی گردشگران به استان مازندران اگر استان نتواند زیرساخت‌های مناسبی ایجاد کند به جای بهره بردن از این فرصت، متضرر می‌شود

استاندار مازندران نیز در این نشست گفت: مازندران به لحاظ موقعیت ممتاز گردشگری و وجود مواهب بی‌بدیل طبیعی سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است.

طاهایی افزود: ایجاد زیرساخت‌های مناسب نظیر توسعه فرودگاه رامسر و کنار گذر ساحلی نقش مهمی برای استان گردشگرپذیر مازندران دارد./س

برچسب ها: ساحل ، رامسر ، قرارداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.