مجتبي يزداني، در گفتگو با
خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بايد تلاش شود اطلاعات اين سامانه براي ارائه خدمات با تكليف به مردم در برنامه ريزي ها، بيش از گذشته مورد استفاده قرار گيرد.
وي بيان كرد: در ابتداي راه اندازي سامانه نظارت همگاني 1888 بيشترين مشكلات شهروندان در خصوص مشكلات روزمره شهري بوده و اكنون اين درخواست ها، شامل فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي شده است كه نشانگر تبديل شهرداري از نهاد صرفاً خدماتي به فرهنگي است.
وي خاطرنشان كرد: پاسخ گويي با كيفيت به پيام ها باعث جلب اعتماد بيشتر شهروندان مي شود و بايد با تصميم گيري هاي كلان در خصوص پيام ها روزي برسد كه نيازي به برقراري تماس از سوي شهروندان با سامانه 1888 نباشد./ف