سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ديدار مقامات اف بی آی با خانواده سارنایف

یک مقام رسمی سفارت آمریکا در روسیه تاکید کرد، بازپرسان اف بی آی روز سه شنبه به جنوب روسیه سفر کرده اند تا در خصوص حوادث بوستون با والدین دو مظنون اصلی این بمب گذاری گفت و گو کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی استار ، والدین جوهر سارنایف و برادر بزرگ تر وی در داغستان هستند، منطقه ای که شبه نظامیان آن برای سال های طولانی است با نیروهای امنیتی روسیه درگیر هستند.
این مقام رسمی سفارت آمریکا افزود، سفر این گروه آمریکایی به داغستان به این دلیل امکان پذیر شده است که دولت روسیه قصد همکاری با اف بی آی را در خصوص انجام تحقیقات این پرونده دارد.
این دو برادر متهم به بمب گذاری در مسیر مسابقه دوی ماراتن در شهر بوستون هستند که منجر به کشته شدن 3 نفر و زخمی شدن 180 نفر شده است.
برادر بزرگتر جوهر سارنایف 19 ساله بر اثر تیراندازی پلیس آمریکا کشته شد و جوهر سارنایف نیز در حالی که به شدت زخمی شده است، از سوی پلیس دستگیر شده است.
جوهر سارنایف از ناحیه گلو به شدت زخمی شده و روز دوشنبه از سوی دستگاه قضایی آمریکا به حمل بمب همراه با برادر بزرگترش متهم شده است. وی ممکن است با مجازات مرگ روبرو شود.
مقام های رسمی آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود در این رابطه گفتند، بازجویی از جوهر سارنایف در بیمارستان انجام شده و به وی اجازه داده شده تا پاسخ های خود را بنویسد. به نظر می رسد پاسخ های جوهر سارنایف نشان می دهد که وی و برادرش تحت تاثیر افکار افراطی مذهبی قرار داشته اند و هیچ ارتباطی با گروه های بزرگ و مهم تروریستی نداشته اند.
مقام های سفارت آمریکا اعلام کردند، آنان نمی توانند تایید کنند که آیا بازپرسان اف بی آی توانسته اند با والدین برادران سارنایف صحبت کنند یا خیر.







برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.