سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

آموزش و پرورش کرمانشاه رتبه اول طرح یادآوران را در کشور کسب کرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از کسب رتبه اول طرح یادآوران (احیا امر به معروف و نهی از منکر) توسط این اداره کل در سال گذشته و در میان تمامی استان های کشور خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  کرمانشاه ؛جلال امینی اظهار داشت: آموزش و پرورش کرمانشاه در اجرای سیاست های کلی وزارت آموزش و پرورش در سال 91 موفق عمل کرد و توانست موفقیت های خوبی را نیز کسب کند.

وی افزود: کسب مقام اول طرح یادآوران و همچنین مقام سوم کشور در بخش ارزیابی شاخص ها و ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش توسط اداره کل کرمانشاه از جمله این موفقیت هاست که باید به آن ها اشاره کرد.

امینی در ادامه و با بیان اینکه آموزش و پرورش کرمانشاه برنامه های مختلفی را برای سال 92 تدارک دیده است، خاطرنشان کرد: گسترش آموزش های فنی و حرفه ای، هوشمند سازی مدارس، تک شیفته شدن مدرسه ها و ثابت شدن کلیه مدارس در شیفت صبح از جمله برنامه هایی است که که در سال جاری با جدیت آن ها را دنبال خواهیم کرد.

معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز با اشاره به نزدیکی هفته گرامیداشت مقام معلم، گفت: در این هفته از تعداد زیادی از معلمان نمونه استان که به ترتیب به عنوان معلمان نمونه منطقه ای، استانی و کشوری شناخته شده اند، به صورت ویژه تجلیل خواهد شد./ب

برچسب ها: کسب ، طرح ، یادآوران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.