سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

جلوگیری از دوباره‎کاری در شهرداری با اجرای پروژه‎های پژوهش‎محور

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: اجرای پروژ‎ه‎هایی که براساس پژوهش شکل گرفته‎اند از بسیاری دوباره‎کاری‎ها جلوگیری می‎کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدحسین زارع صبح امروز در نشست با شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: در بسیاری موارد به علت نبود پشتوانه علمی بسیاری پروژه‎ها در شهرداری‎ها با تعویض هر شهردار دوباره کاری می‎شود.

وی اضافه کرد: اگر کار عقبه علمی و پژوهشی داشته باشد کسی نمی‎تواند به آن معترض شود و دوباره کاری برای آن پروژه دیگر ضرورت ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر تاکید کرد: امروز با توجه به شرایط شهرهای ما ضرورت انجام پژوهش در شهرداری‎ها بیش از حوزه‎های دیگر احساس می‎شود و اجرای پروژه‎های پژوهش‎محور یک ضرورت اجتناب‎ناپذیر است.

زارع بیان کرد: انجام پژوهش در شهرداری‎ها بیش از آنکه معطل اعتبار باشد به ایجاد روحیه پژوهش محوری در شهرداری‎ها نیاز دارد.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها سعی کنند با جذب نیروهای متخصص و خلاق به ویژه گروه‎های کار بلد دانشجویی  بنیه علمی پروژه‎های خود را تقویت کنند.

معاون استاندار بوشهر گفت: در صورتی انجام امور پژوهشی در شهرداری‎ها افزایش یابد استانداری نیز در تامین اعتبار پژوهشی شهرداری‎ها نگاه ویژه‎ای خواهد داشت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.