سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس/

خلیج فارس و جزایرش اقتدار نظام اسلامی است

معاون سياسي امنيتي استاندار هرمزگان گفت: داشتن نگاهي ويژه به منطقه خليج‌فارس و جزايرش بر صلابت و اقتدار نظام اسلامي مي‌افزايد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس
گل‌محمد بامري خليج‌ فارس را نگين درخشاني در منطقه خاورميانه دانست و گفت: با هرچه با شكوهتر برگزار كردن روز خلیج فارس بار ديگر به دشمنان ثابت مي‌كنيم كه ولايتمداري و پايبندي به ارزش‌هاي اسلامي در ملت قهرمان ايران اسلامي وجود دارد و پشتيبان نظام اسلامي و ولايت‌فقيه هستيم.

وی معاون سياسي امنيتي استاندار هرمزگان با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر نامگذاري امسال به نام حماسه سياسي و حماسه اقتصادي، افزود: با برگزاري جشنواره بين‌المللي خليج‌فارس خلق حماسه‌اي سياسي را قبل از انتخابات در هرمزگان رقم مي‌زنيم كه مقدمه‌اي براي خلق چنين حماسه‌هايي در سطح كشور خواهد بود.

بامری به نقشه‌هاي شوم دشمنان و استعمار در روزگاران گذشته اشاره کرد و گفت : استفاده از ذخاير و منابع عظيم اقتصادي و نفتي خليج‌فارس يكي از اهداف شوم استعمار بود كه در صدد استفاده بهينه از اين منابع برآمد اما امروز با بهره‌گيري از آموزه‌هاي ديني و انقلابي و هوشياري و جريان‌شناسي سياسي مردم و نيز ولايتمدار بودن ملت، شكست دشمنان و استكبار جهاني به خوبي احساس مي‌شود.

بامري افزود: بزرگداشت چنين روز باارزشي بايد با برنامه‌هاي متنوع ملي و همچنين فراملي همراه باشد و از تمام پتاسيل‌ها و ظرفيت‌هاي لازم در اين امر استفاده كرد./ب
برچسب ها: خلیج فارس ، اقتدار ، بامری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.