سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

افزايش 40 در صدي مشاركت ثبت نام شوراهاي اسلامي شهر و روستا در هرمزگان

معاون سياسي امنيتي استاندار هرمزگان گفت: در صد مشاركت ثبت نام از داوطلبان شوراهاي اسلامي شهر و روستا استان نسبت به سومين دوره 40 درصد افزايش داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس ؛ گل محمد بامري گفت: در حال حاضر شهرستان سيريك با 97درصد پيشرو در امر ثبت نام از داوطلبان چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا است

وی با اشاره به تمركز دشمن بر كم اهميت دادن انتخابات در كشور افزود: كم رنگ نشان دادن انتخابات هميشه از سوي دشمنان بوده است اگر چه مهم جلوه دادن امر انتخابات در بين مردم باعث شده كه دشمن نتواند به نقشه هاي شوم خود جامه عمل بپوشاند.

بامري تحريمها را يكي از حربه هاي مهم دشمن معرفي كرد و گفت: ترغيب گروهها ي مخالف نظام اسلامي در خارج از كشور يكي از وظایف اصلي دشمنان است تا بتواند به اهداف خود دست يابد.

وي شركت در انتخابات را با حضور حدا كثري همراه با قانون مداري و عدالت محوري دانست و افزود: وظيفه روابط عمومي هاي استان مهم جلوه دادن انتخابات در سطح استان است.

وي با تاكيد بر اين موضوع كه حضورگسترده مردم جلوه اي از حماسه سياسي در كشور است گفت: افزايش مشاركت مردم در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا نشان دهنده بينش عميق سياسي مردم استان است./ب

رئيس ستاد انتخابات استان با اشاره به اينكه در هيچ جاي دنيا چنين انتخابات آزادي برگزار نمي شود افزود: اجراي كامل دموكراسي اسلامي در ايران بر اهميت و نقش مردم در انتخابات مي افزايد و اين خود نشان دهنده اين است كه انتخاب تمام مديريتهاي كلان كشور فقط از طريق مردم صورت مي گيرد.



برچسب ها: افزایش ، ثبت نام ، روستاها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.