سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست کمیته امداد امام شهرکرد خبر داد

جمع‌آوری 51 میلیارد ریال کمک مردمی در شهرکرد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان شهرکرد گفت: در یک سال گذشته بیش از 51 میلیارد ریال کمک مردمی در این شهرستان جمع‌آوری شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران آیت‌الله اکبری اظهار کرد: در یک سال گذشته بیش از 51 میلیارد ریال کمک مردمی در این شهرستان جمع‌آوری شد.

وی افزود: این کمک‌ها به‌صورت کمک‌های کالایی و صدقات بوده است که بین نیازمندان توزیع شد.

اکبری با اشاره به جایگاه نیکوکاری در جامعه، گفت: سرمایه اجتماعی کمیته امداد مردم و اعتماد آنهاست و امیدواریم با برنامه‌هایی که در سال آینده در مورد بحث مراکز، اشتغال و مسکن داریم تعداد خیرین و اعتماد آنها را بیشتر کنیم.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان شهرکرد ادامه داد: در راستای برطرف کردن محرومیت و فقر در استان باید در راستای‌ توانمندسازی و نهادینه کردن فرهنگ نفاق و احسان نیز زیرساخت‎ها ایجاد شود تا بتوانیم بیش از پیش مسکن و مسائل معیشتی نیازمندان را برطرف کنیم.

وی به اهمیت جایگاه نیکوکاری و احسان در جامعه اشاره کرد و گفت: در ارزش، اعتبار و اهمیت احسان و نیکوکاری از نظر اجتماعی همین بس که پایه‌های استوار خانواده به عنوان کوچک‌ترین و بنیادی‌ترین حوزه اجتماعی و مصداق بر احسان نهاده شده است و اجتماع با احسان و نیکوکاری است که به استحکام و استقرار واقعی دست ‌می‌یابد.
برچسب ها: شهرکرد ، مردمی ، مددجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.