سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرانجام با پیگیری باشگاه خبرنگاران صورت گرفت:

پلمپ 6 واحد چربی سوز غیر مجاز در شهر ری / پاکسازی کامل در گرو تعامل تمامی دستگاه های مسئول

6 واحد چربی سوزی و استخوان سوزي در روستاهای شهرری پلمپ و پرونده آنان جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کارگاه های غیر بهداشتی چربی سوز ضایعات کشتارگاه ها را جمع آوری و آن ها را در دیگ های بزرگ می جوشاندند تا چربی آن را برای استفاده در برخی صنایع استحصال کنند.

ایوب زارع ادامه داد: بر اساس حکم دستگاه قضایی 6 واحد متخلف پلمپ شد و با توجه به این که حد آلایندگی بالایی بوده پیگیری کردیم و امیدواریم به نتایج خوبی برسیم.

وی ادامه داد: در صورتی که واحد متخلف نسبت به فک پلمپ اقدام کنند مراتب را به دستگاه قضا اعلام کرده تا نسبت به تخریب آن اقدام شود.

زارع اظهار داشت: برخی از روستاهای این بخش خالی از سکنه شده و محل امنی را برای رشد قارچ گونه این واحد متخلف ایجاد کرده است.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری در واکنش به برخی صحبت در خصوص ارائه مهلت به این واحدها اذعان داشت: محیط زیست هیچ گاه از فعالیت این واحد ها چشم پوشی نکرده و همواره به طور جدی با آنان برخورد داشته است اما اعمال قانون از سوی محیط زیست به تنهایی کافی نیست و در این امر تمامی بخشداری ها و شهرداری ها نیز مسئول اند و نباید مسئولیت را تنها به عهده محیط زیست واگذار کنند.

زارع با بیان این که عدم برخورد به موقع با ساخت و سازهای غیرمجاز سبب رشد این واحدها می شود خواستار همکاری بیشتر بخشداران، شهرداران، جهاد کشاورزی شهرستان و سایر ارگان های مسئول شد./ف

برچسب ها: پلمپ ، چربی سوز ، شهرری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.