سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

ایستگاه های خراسان شمالی 160 میلی متر بارندگی ثبت کردند

براساس گزارش اداره کل هواشناسی خراسان شمالی، ایستگاه های 22 گانه باران سنجی این استان در 24 ساعت گذشته 160 میلی متر باران را ثبت کردند.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی در این مدت بیشترین میزان بارش در ایستگاه باران سنجی ˈاسپیدانˈ در جنوب شرقی شهرستان بجنورد به میزان 16 میلی متر به ثبت رسیده است.

براساس این گزارش کمترین میزان بارندگی نیز از ایستگاه باران سنجی ˈگرمهˈ در غرب بجنورد مرکز استان خراسان شمالی به میزان یک دهم میلی متر گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی این استان وضعیت جوی این منطقه برای 24 ساعت آینده را تمام ابری همراه با وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد.

هواشناسی خراسان شمالی به کشاورزان این استان نیز توصیه کرد تا روز چهارشنبه به دلیل بارش باران و برودت احتمالی هوا از سمپاشی مزارع و باغ ها خودداری کرده و برای حفاظت از گونه های باغی خود از سرمازدگی، پیش بینی لازم را داشته باشند.

این اداره کل به مردم بخصوص خانوارهایی که واحدهای مسکونی آنها در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها قرار دارد نیز توصیه کرد از بیتوته کردن در حاشیه آن خودداری ورزند./س

برچسب ها: بارش ، باران ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.