سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

توزیع شکر هزارو 500 تومانی در کرمان

معاون بازرگاني داخلي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمان از توزيع سهميه اختصاصي شكر به استان كرمان به مبلغ هر كيلو 1500 تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمان، محسن سلاجقه با بيان اين مطلب، گفت:‌ با پيگيري هاي انجام شده مقدار 5 هزار و 500 تن شكر به استان كرمان اختصاص داده شده است كه در حال توزيع است.

وی با اشاره به اينكه قيمت هر كيلو شكر مبلغ 1500 تومان تعيين شده ، افزود: همشهريان براي تامين كالاي مورد نظر به فروشگاه هاي بزرگ معتبر و يا زنجيره اي و همچنين اتحاديه هاي مصرف كارمندان دولت در سراسر استان مراجعه كنند.

وي خاطرنشان كرد: گزارش هر گونه تخلف اعم از گرانفروشي و احتكار از طريق تلفن 124 معاونت بازرسي سازمان قابل رسيدگي است و با متخلفان در اسرع وقت برخورد قانوني مي شود.

معاون بازرگاني داخلي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمان همچنين از توزيع ذرت در بین توليدكنندگان مرغ و تخم مرغ در استان خبر داد و یادآور شد : توليدكنندگان مرغ و تخم مرغ در سطح استان مي توانند براي تهيه خوراك دامي خود و ذرت مورد نياز به اداره كل پشتيباني امور دام مراجعه كنند./س


برچسب ها: توزیع ، شکر ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.