سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسرو نقیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"قاعده تصادف" فیلم فرهنگی نیست/"برف روی کاج‌ها" جزء پرفروش‌ها می‌شود

منتقد سينما گفت: فیلم "قاعده تصادف" به دلیل پر ضرب بودن و بهره گیری از نابازیگرها فیلم فرهنگی نیست.

خسرو نقیبی منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص روند اکران فیلم ها و وضعیت فروش آنها گفت: اکران نوروزی باید با تنوع بیشتری صورت می گرفت اما ترکیب انتخابی از پیش تعیین شده از سوی پخش کننده های فیلم در شورای صنفی بوده است.
وی ادامه داد: جشنواره دو سال گذشته شامل فیلم های منتخب بود که فروش رویایی را برای سینمای ایران رقم زد اما اکران نوروزی امسال روند متوسطی را طی کرد.
نقیبی با اشاره به متوسط بودن فروش اکران نوروزی افزود: تصور من بر این است که اکران در طول سال متفاوت خواهد بود چرا که فیلم های جشنواره با انبوه فیلم سازان خوب روبرو بود که فیلم های مخاطب پسند ساخته بودند و حداقل چند فیلم با فروش میلیاردی خواهیم داشت.
وی در خصوص فروش نامطلوب فیلم "قاعده تصادف" عنوان کرد: این فیلم مناسب اکران برای مخاطب عام نبود و با بهره گیری از نابازیگرها و پرضرب بودن قصه جزء فیلم های فرهنگی نیست "دهلیز" از فیلم های فرهنگی سینمای ایران است.
نقیبی با اشاره به سایر اکران ها در سینمای ایران اظهار داشت: نسبت به اکران سال 92 امیدوار هستم و در میان فیلم های اکرانی در آینده 10 فیلم جزء میلیاردی ها قرار میگیرند به طوری که "برف روی کاج ها" "پل چوبی" "چه خوبه که برگشتی" "دهلیز" و "دربند" از فیلم های پرفروش محسوب می شوند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.