سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/فرماندار دماوند:

حضور حداکثری مردم در انتخابات بر صلابت نظام می افزاید

فرماندار شهرستان دماوند گفت: حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات بر اقتدار، استحکام و صلابت نظام با توجه به توطئه های دشمن خواهد افزود.

ˈسعید افشار نادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت مردمی، افزود: در 24 خرداد ماه سال 92 علاوه بر برگزاری دو انتخابات شوراهای شهر و روستا و نیز انتخابات ریاست جمهوری، نخستین میان دوره ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه و رودهن را در پیش داریم.

وی ادامه داد: گرچه انتخابات نمایندگی مجلس در دوره قبل، ابطال شد، ولی یکی از انتخابات های ارزشمند در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه و رودهن بود زیرا شاهد حضور حداکثری و پرشور و شعور مردم در پای صندوق های رای بودیم.

فرماندار شهرستان دماوند یکی از سطوح و عرصه های مهم مشارکت سیاسی را شرکت مردم یک جامعه در انتخابات خواند و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 88 توانستند با فرمایشات گهربار و ارزشمند خود، حوادث بعد از انتخابات و فتنه آن سال را مدیریت کنند و این مهم در شرایطی محقق شد که مردم مخاطب بودند.

این مقام مسوول ضمن تاکید بر حفظ همدلی بین مسوولان و مردم و حضور در بین اقشار مختلف جامعه، بیان کرد: فراهم سازی زمینه ارتباط با مردم و اقشار جامعه می تواند نقش مشارکت انتخاباتی و مردمی را معنای حقیقی ببخشد.

افشار نادری به اهداف شوم دشمن اشاره کرد و گفت: امروز دشمن در تلاش است تا با برنامه ریزی، در انتخابات پیشرو خلل ایجاد کند و این حضور مردم است که می تواند اهداف آنان را خنثی کند.

وی ادامه داد: سخن گفتن با اقشار مختلف جامعه همچون زنان، جوانان، رای اولی ها، کسبه و ... بر افزایش آگاهی مردم نسبت به شرایط کنونی بیافزاید و موجب تبیین هر چه بیشتر اهداف نظام وخنثی سازی توطئه های پیشرو باشد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.