سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

212 نفربرای انتخابات شورا در فیروز کوه ثبت نام کردند

فرماندار شهرستان فیروزکوه از ثبت نام 212 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان خبر داد.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: از نخستین ساعات آغاز نام نویسی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان از دوشنبه گذشته، تاکنون 212 نفر با مراجعه به فرمانداری، بخشداری های مرکزی و ˈارجمندˈ و دو دفتر پیشخوان دولت منطقه ثبت نام کردند که 196 نفر آنان را آقایان و 15 نفر دیگر را بانوان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به ثبت نام فقط 29 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان، افزود: 23 نفر از فیروزکوه و شش نفر از ارجمند کاندید شده اند.

فرماندار فیروزکوه گفت: تا این لحظه 181 نفر در حوزه روستایی در شهرستان ثبت نام کرده اند که 131 نفر آنان از بخش مرکزی و 50 نفر از بخش ارجمند می باشند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با بسترسازی مناسب از سوی مسؤولان امر و تمکین به قانون از سوی کاندیداها، هواداران آنها، ستادهای انتخاباتی و مردم، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در سطح منطقه و تحقق منویات رهبری در خلق حماسه سیاسی در سال 92 باشیم.

بر اساس آخرین سرشماری صورت گرفته نفوس و مسکن سال 90 جمعیت شهر فیروزکوه از مرز 20 هزار نفر گذشته است که بر این اساس، تعداد اعضای شورای اسلامی این شهر از پنج نفر به هفت نفر افزایش خواهد یافت، اما شهر ارجمند با برخورداری از جمعیت کمتر از 20 هزار نفر کماکان دارای پنج نفر عضو اصلی شورای اسلامی خواهد بود./س



برچسب ها: انتخابات ، شورا ، ثبت نام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.