سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخارات 91 اسکی، سطح توقعات همه را بالا برده است

فدراسیون اسکی در سال 91 یکی از پرکارترین و پر افتخارترین فدراسیون های کشور بود که همین افتخارات، سطح توقع همه را بالا برده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، اسکی از آن دست فدراسیون هایی است که اگر چه شاید مثل بسیاری از رشته های همیشه درگیر برگزاری مسابقات نباشد اما در همان فصل اسکی خود درخشش ویژه ای داشت.

کسب رتبه هایی که در اسکی آلپاین و صحرانوردی توسط ورزشکاران ما درسطح جهانی کسب شد در طول دوران اسکی بی نظیر بود.

اسکی بازانی که اگر چه از امکانات اسکی بازان اروپایی با آن پیست های خیره کنندشان به دور بودند اما توانستند نمایندگان شایسته ای برای ورزش کشورمان باشند.

برگزاری دوره های فشرده لیگ اسکی، از دیگر مواردی بود که اسکی بازان نتوانستند حتی با مهره های سرشناس خارجی در داخل کشور رقابت کنند و فرصتی داشته باشند تا با کمترین هزینه، پوئن جهانی خود را بالا ببرند.

همه این برنامه ریزی ها، همه این رکوردشکنی ها و همه این افتخارات در سال 91، علاوه بر شور و هيجاني که برای همه مردم و اهالی ورزش در پی داشت یک عامل بزرگ بود برای اینکه سطح توقعات همه از اسکی کشور بالا برود. حالا همه از فدراسیون اسکی و ورزشکاران انتظار دارند تا در ادامه، حتی بهتر و دقیق تر از قبل برنامه ریزی کنند و نتایج به مراتب بهتری بگیرند. به هر حال قدم های بزرگی که اسکی بازان در سال 91 برداشتند شجاعت و تلاش و پتانسیل زیادی برای ادامه کار می خواهد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.