سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنترل روستاهاي کاربردي القصير در دست ارتش سوريه

ارتش سوريه کنترل برخي از روستاهاي مهم و استراتژيک واقع در حومه القصير در مرز سوريه و لبنان را بدست گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم ؛ ارتش سوريه توانست مواضع تروريست‌ها در شهرک هاي «الناريه»،«عين التنور»،« الرضوانيه»،« سقرجه» و « الخالديه» را هدف قرار دهد و اين مناطق را تحت کنترل خود در آورد. عمليات ارتش سوريه همچنان در ريف القصير ادامه دارد و اکنون بيش از ده روستا و شهرک تحت تسلط ارتش سوريه و نيروهاي مردمي قرار دارد .

وي افزود: دو شهرک «سقرجه» و «ابو حوري» شاهد درگيري هاي شديد ميان ارتش سوريه با مخالفان مسلح تروريست بود زيرا شمار زيادي از اعضاي جبهه النصره در مدرسه اي در روستاي « سقرجه» پناه گرفته بودند و با ارتش در حال جنگيدن بودند.

وي در ادامه خاطر نشان کرد خرابي ها و ويراني در اين مدرسه نشان از شدت درگيري ميان ارتش سوريه با جبهه النصره در اين منطقه دارد.گروه هاي مسلح به وسيله حفر تونل هايي که برخي مکان ها را به يکديگر متصل مي کرد در اين منطقه راهبردي پناه گرفته بودند اما با فداکاري ارتش سوريه آنها از اين منطقه پا به فرار گذاشتند.

وي افزود منطقه راهبردي مهم ديگر به نام شهرک «عين التنور» بود که سرشار از منابع آبي است و دو استان حمص و حماه از آب اين منطقه استفاده مي کنند . اين منطقه دست گروه هاي مسلح بود که با رشادت ارتش سوريه از وجود گروه هاي مسلح تروريست پاکسازي شد.ارتش سوريه همچنين شهرک «النهريه» آخرين دژ گروه هاي مسلح در اين منطقه را پاکسازي کرد.

                                           آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: القصیر ، ارتش ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.