سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهقان:

توسعه تیروکمان با وجود نخبگان امکان پذیر است

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر امر استعدادیابی در فدراسیون تیراندازی باکمان گفت: توسعه این رشته با وجود نخبگان امکان پذیر است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، عباس دهقان در مجمع سالیانه هیئت تیراندازی با کمان استان یزد گفت : یکی از مهم ترین و اساسی ترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استعدایابی است چرا که پیشرفت ورزش با وجود استعدادها و نخبه ها امکان پذیر است.

وی افزود: در رشته تیراندازی با کمان هم باید با همکاری آموزش و پرورش در مدارس استان استعدادیابی صورت بگیرد و استعدادها جذب این رشته ورزشی شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: با توجه به استعدادهای موجود در استان می توان با برنامه ریزی ، تلاش و همدلی یزد را به عنوان قطب تیراندازی با کمان معرفی کنیم.

دهقان در ادامه بر برگزاری دوره های آموزشی نیز تاکید کرد و گفت : دوره های آموزشی مربیگری و داوری را از راه های توسعه این ورزش در استان دانست.

وی خاطرنشان کرد: کمانداران یزدی به همراه تیم های ملی مدال های ارزشمندی را در مسابقات جهانی و آسیایی کسب کردند که باید برای آینده نیز برنامه ریزی شود تا بازهم شاهد افتخارآفرینی کمانداران یزدی باشیم./زر

برچسب ها: تیر و کمان ، دهقان ، نخبگان ، یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.