سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان کابل هاي برق، هنگام سرقت بازداشت شدند

سرهنگ صفي خاني، ظهر امروز از دستگيري 2 سارق کابل برق در محدوده شرق تهران خبر داد و گفت:" در بازرسي از وسايل اين متهمان تجهيزات سرقت و بريدن سيم هاي برق و همچنين 200 متر کابل برق مسروقه کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ علي اصغر صفي خاني، رييس کلانتري 144 جواديه تهرانپارس، ظهر امروز ضمن اشاره به بازداشت 2 سارق کابل و سيم برق در خيابان 11 محدوده تهرانپارس، از اعتراف آنها به سه فقره سرقت اين چنيني خبر داد. 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" با شکايت شهروندان تهراني ساکن محدوده مذکور در خصوص قطعي متناوب برق به پليس و بررسي هاي انجام شده از سوي ماموران اداره برق، مشخص شد که سارق يا سارقاني اقدام به سرقت کابل ها و سيم هاي برق آن محدوده مي کنند. 
سرهنگ صفي خاني، افزود:" با مسجل شدن سرقت کابل ها، تحقيقات ماموران براي شناسايي و اقدامات آنها براي دستگيري متهم يا متهمان آغاز شده و بر همين اساس کليه نقاطي که احتمال سرقت مي رفت تحت نظر قرار گرفت تا اينکه شب گذشته ماموران هنگام گشتزني در محدوده مذکور 2 سارق را در حال بريدن و سرقت کابل هاي برق مشاهده و آنها را بازداشت کردند. 
وي ادامه داد:" متهمان که سعي داشتند از دست ماموران بگريزد، براي فرار اقدام به درگيري با ماموران کرده و قصد داشتند با ابزار و تجهيزات همراه خود به پليس حمله کنند که با سرعت عمل و انجام فنون رزمي از سوي ماموران در اين امر ناکام مانده و بازداشت شدند.
سرهنگ صفي خاني، بيان کرد:" اين متهمان که "حميد" و "محمد" نام داشتند در کلانتري به جرايم خود اعتراف و عنوان داشتند تا کنون سه بار در مناطق مختلف اين محدوده اقدام به سرقت کابل و سيم برق کرده اند. 
گفتني است، متهمان پس از اعتراف به جرايم خود به دادسرا معرفي شد در حالي که در بازرسي از وسايل وي 200 متر کابل و سيم و همچنين تجهيزات سرقت و بريدن کابل کشف شد و ضبط شد./ف
برچسب ها: سارق ، کابل ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.