سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن حسندوست به "برف" پیوست

حسن حسندوست تدوینگر معتبر سینمای ایران به گروه تولید فیلم سینمایی "برف" ساخته مهدی رحمانی پیوست.

مهدی رحمانی کارگردان  فیلم سینمایی برف درخصوص تدوین این فیلم  به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی "برف"  که در آخرین روزهای زمستان گذشته و همزمان با بارش تنها برف زمستانی فیلمبرداریش به پایان رسیده بود این روزها توسط حسن حسندوست در استدیو روشنا آغاز شده است.
وی در مورد موضوع این فیلم اظهار داشت: داستان "برف"  شرح حال یک روز از زندگی خانواده ای  شهری است که در تدارک برگزاری مراسم خواستگاری دخترشان هستند.
رحمانی تصریح کرد:  رویا تیموریان,افشین هاشمی,محمدرضا غفاری,آناهیتا افشار, رابعه مدنی, مینا ساداتی,شیرین یزدانبخش و میلاد کی مرام بازیگران فیلم سینمایی "برف" هستند و این فیلم  در سی و دومین جشنواره فیلم  فجر رونمایی خواهد شد.
وی همچنین افزود: فرهاد کی نژاد:مدیر تولید,امین جعفری:مدیر فیلمبرداری,مهرداد میرکیانی:طراح گریم,یداله نجفی:صدابردار,ویدا روشنی:طراح صحنه و لباس,عکس:محسن کلکو,دستیار کارگردان و برنامه ریز:منصور میر شکاری از دیگر عوامل این فیلم هستند.
گفتنی است؛ قرار بود بابک حمیدیان در این فیلم ایفا گر نقشی باشد اما به دلیل حادثه رخ داده در یکی از لوکیشن های "برف"  قادر به همراهی گروه نبوده و کارگردان افشین هاشمی را جایگزین وی کرده است همچنین لازم به ذکر است  آثاری چون "پنهان" و "دیگری" از ساخته های قبلی مهدی رحمانی بوده که تا کنون موفق به اکران در جشنواره های  بین المللی متعدد و کسب جوایز مختلف گشته است. /ص
 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.