سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلانتر 140 باغ فيض خبر داد:

ارتفاع نفس گير، جان زن کارگر را گرفت

سرهنگ نائبي از وقوع يک حادثه در محدوده اشرفي اصفهاني، خبر داد و گفت:در اين حادثه يک زن نظافت چي بر اثر بي احتياطي از بلنداي يک ساختمان سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سرهنگ فرهاد نائبي، رييس کلانتري 140 باغ فيض، ضمن اشاره به خبر مذکور، گفت:" در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اينکه يک زن نظافت چي، هنگام تميز کردن شيشه هاي يک منزل، از طبقه چهارم يک ساختمان به پايين سقوط کرده است، تيمي از ماموران گشت انتظامي براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.
 
وي بيان داشت:" در بررسي هاي انجام شده مشخص شد که متوفي "اعظم" نام دارد و هنگام تميز کردن شيشه هاي يک ساختمان در اين محدوده دچار سانحه شده و پس از اينکه پايش از روي چهارپايه که روي آن ايستاده بود، دچار لغزش شده و به پايين سقوط کرده و جان باخته است.
 
سرهنگ نائبي افزود:" ماموران انتظامي اين کلانتري موضوع را به اورژانس اطلاع داده و با حضور پزشک امداد مشخص شد که اين زن، ثانيه هايي پس از سقوط دچار ضربه مغزي شده و در دم جان سپرده است.
 
کلانتر 140 عنوان داشت:" جسد متوفي براي بررسي هاي بيشتر با هماهنگي هاي انجام شده به پزشکي قانوني منتقل شده و پس از صورتجلسه اظهارات بستگان متوفي پرونده اي در اين زمينه تکميل و به حضور مقام قضايي ارجاع شد.
 
سرهنگ نائبي در پايان ضمن تاکيد مجدد بر رعايت نکات ايمني، تصريح کرد:" شعاري که بايد در هنگام کار کردن به عمل تبديل شود، رعايت نکات ايمني است ولي متاسفانه شاهد هستيم که عليرغم اطلاع رساني هاي انجام شده در اين زمينه همچنان کارگران ساختماني بيشترين تلفات را از عدم رعايت اين نکته مهم متحمل مي شوند. /ل
 

برچسب ها: ارتفاع ، نفس ، جان ، کارگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.