سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی تایوان پاور مقابل العین امارات در والیبال جام باشگاههای آسیا + مصاحبه مربیان

تیم تایوان پاور اولین تیم پیروز در سومین روز رقابتهای باشگاه های مردان آسیا در تهران شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سومین روز از رقابتهای باشگاه های مردان آسیا از صبح امروز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد که طی آن تیم های العین امارات و تایوان پاور چین تایپه در اولین دیدار به مصاف هم رفتند.

در این بازی که از گروه A مسابقات برگزار شد تیم تایوان پاور با نتیجه 3 بر 1 بر حریف خود غلبه کرد تا اولین پیروزی خود در دور مقدماتی این مسابقات را به دست آورد. تیم تایوان پاور ست های دوم، سوم و چهارم را با امتیازهای 25-21، 25-19، 25-23 به سود خود تمام کرد و تیم العین امارات هم تنها در ست اول با امتیاز 27-25 پیروز شد.

به این ترتیب رقابت تیم های گروه A در دور مقدماتی با مشخص شدن رده بندی تیم ها به پایان رسید تا تیم های کاله مازندران، تایوان پاور و العین امارات در رده های اول تا سوم قرار بگیرند و از فردا در دور دوم به مصاف حریفان خود بروند.

لازم به ذکر است تیم های تایوان پاور و العین امارات در بازیهای نخست خود مقابل کاله مازندارن شکست خورده بودند.

قضاوت این بازی را داورانی از هند و ژاپن بر عهده داشتند. سودرسان پاتناک از هند به عنوان داور اول و یاسو چیونوبو از ژاپن داور دوم این مسابقه بودند.

نتیجه کلی این بازی به شرح زیر است:

تایوان پاور – العین امارات
(25-27، 25-21، 25-19، 25-23)
 
رده بندی تیم های گروه A به شرح زیر است:
1-کاله مازندران
2-تایوان پاور
3- العین امارات
 
 
**سرمربی تیم تایوان پاور: با تغییر سیستم بازی پیروز شدیم
 
سرمربی تیم تایوان پاور بعد از صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات باشگاه های آسیا گفت: با تغییر سیستم بازی در ست دوم توانستیم بر نماینده امارات پیروز شویم.

یوچین فانگ که امروز با پیروزی مقابل نماینده امارات به عنوان تیم دوم گروه A به جمع هشت تیم برتر رسید درباره این بازی گفت: تیم ما در حمله خوب نبود و این موضوع باعث تا در ست اول شکست بخوریم.

وی افزود: در ست های بعد برای پیروزی روحیه بازیکنان را بهتر کردیم و با تغییر سیستم حمله و تمرکز روی دریافت ها توانستیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم. تاکتیکی که در ست اول داشتیم چندان موثر نبود به همین دلیل مجبور شدیم استراتژی تیم را عوض کنیم و در این مساله موفق بودیم.

فانگ در مورد تیم اماراتی هم گفت: قد و قامت تیم اماراتی بلند بود و بازیکنانش هماهنگی خوبی داشتند. به هر حال این بازی تجربه خوبی برای بازیکنانمان بود.

وی در مورد بازیهای مرحله بعد ادامه داد: برای بازیهای بعد نیاز به سرویس های بهتر و دریافت های خوب داریم تا بتوانیم حمله قوی تری داشته باشیم. تنها راه مقابله با چین همین مساله است ضمن اینکه باید تمرکزمان را حفظ کنیم تا پیروز شویم.

شین چن کاپیتان تایوان پاور هم در مورد این بازی گفت: در ست اول تمرکز خوبی نداشتیم اما در ست دوم تلاش کردیم اشتباهاتمان را کاهش دهیم تا در نهایت پیروز شدیم.
 
 
**سرمربی العین امارات: به اشتباهات خودمان باختیم
 
سرمربی تیم العین امارات بعد از کسب دومین شکست در باشگاه های آسیا گفت: تیم ما امروز اشتباهات زیادی داشت و باید بگویم به اشتباهات خودمان باختیم.

رایس گرزگورز که امروز در مصاف با تیم تایوان پاور مغلوب شد و با دو شکست از این پس باید برای رده نهم تا سیزدهم مسابقه دهد در مورد این بازی گفت: این بازی بهتر از بازی دیروز بود. ما آخرین بازی روز قبل را انجام دادیم و امروز اولین بازی صبح را. به همین دلیل هیچ فرصتی برای ریکاوری بازیکنانمان نداشتیم و مهمترین دلیل شکست ما همین موضوع است.

وی افزود: امروز اشتباهات زیادی را مقابل تایوان پاور انجام دادیم. 17 خطا در حمله آمار کمی نیست و متاسفانه منجربه باخت ما شد. تلاش کردیم با تعویض ها تیم حریف را تحت تاثیر قرار دهیم که فقط در برخی موارد موفق بودیم. به هر حال دو تیم باید خوشحال باشند که در سطح بالایی مسابقه دادند.

بونو زانوتو کاپیتان تیم العین هم در مورد باخت در این بازی گفت: ما در گروه سختی قرار داشتیم که دو تیم آن از بهترین های آسیا هستند. در فاصله 12 ساعت دو بازی انجام دادیم که برای اولین در طول دوران ورزشی ام به این موضوع برخورد کردم! تیم ما وقت کافی برای ریکاوری نداشت و این اصلا عادلانه نیست.

وی افزود: به تیم تایپه تبریک می گویم و خوشحالم که در دو مسابقه سخت توانستیم خوب بازی کنیم هر چند که از عدم صعودمان ناراحت هستم./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.