سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

آمادگي مردم هرمزگان برای شرکت در انتخابات

معاون سياسي امنيتي استاندار هرمزگان گفت: مردم هرمزگان برای برگزاری انتخاباتی پر شور آمادگي كامل دارند.

گل محمد بامري در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس افزود: هرمزگانيهاي مرز نشين و مدافع آبهاي خليج فارس بار ديگر حماسه اي بزرگ را در منطقه خلق می کنند.

وي با بيان اينكه تحول و آمادگي عظيم مردم استان مطلوب و ستودني است تصریح کرد: با تعامل و هم افزايي بيشتر دستگاههاي اجرايي در امر انتخابات شور وشوق مردم دراين امر افزايش مي یابد.

بامري هرمزگانيها را مردمي ولايت مدار و پشتيبان نظام اسلامي معرفي كرد و افزود :براساس فرمايشات مقام معظم رهبري که امسال را به نام حماسه سياسي ،حماسه اقتصادي رقم خورده است مسئوليت ما را در قبال رويدادهاي سياسي و اقتصادي منطقه چند برابر مي كند و با بصيرت وآگاهي كاملي بايد انتخابات خرداد برگزار شود.

رئيس ستاد انتخابات هرمزگان قانون مداري و امانتداري و عدالت گستري را سه مولفه بزرگ در اجراي انتخابات دانست و گفت:در حال حاضر تمام دستگاههاي اجرايي استان آماده برگزاري انتخاباتي پر شور و حماسي در سطح استان هستند .

وي حضور و شركت مردم استان را در انتخابات و پاي صندوقهاي راي پررنگ پيش بيني كرد و افزود: با حضورگسترده آحاد مردم در انتخابات حماسه اي ديگر در كشور رقم خواهد خورد و بار ديگر مشتي محكم بر پيكره استكبار جهاني زده خواهد شد

بامري با اشاره به اينكه دشمنان نظام اسلامي هميشه سعي در كم رنگ نشان دادن اين انتخابات دارند افزود: در حال حاضر آن چه بيش از هر چيز ديگري دشمنان انقلاب اسلامي را ناراحت و نگران مي كند حضور گسترده ،همراه با بصيرت، جريان شناسي و دشمن شناسي ملت ايران در تمام عرصه هاي سياسي كشور است .

وي گفت: دشمنان با ايجاد تحريمها و نوسانات اقتصادي در كشور سعي در مايوس كردن مردم و خدشه دار كردن نظام دارند در حالي كه با حمايت از توليدات ملي در كشور بار ديگر همچون سالهاي قبل نقشه دشمنان نظام اسلامي بر ملا مي شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار هرمزگان  با اشاره به اينكه تخريب اذهان گروهي و نظام مغايرت با اخلاق اسلامي دارد اضافه كرد: تبليغات احزاب و تشكلهاي سياسي رسمي بر اساس قانون و در چهار چوب آن اعلام مي شود./ب



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.