سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نویی :

معلوم نیست در استقلال بمانم / مسوولان قضایی ، شایعه تبانی را جدی بگیرند

سر مربی استقلال گفت : با این اوضاعی که از هواداران دیدم ، معلوم نیست در استقلال بمانم . البته شایعات تبانی هم فراوان شده است .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، قلعه‌نویی در گفتگو با صدای جمهوری اسلامی ایران درباره این شایعه که او برای فصل بعد فهرستش را به باشگاه استقلال ارائه کرده است، گفت: من در حال حاضر قراردادی دو ساله با استقلال دارم. اما معلوم نیست که آیا مدیریت فصل بعد استقلال ، من را بخواهد یا نه. ضمن این که من هم هنوز تصمیم  نگرفته‌ام.

افزود : من در ابتدای فصل به خاطر هواداران استقلال از پیشنهادهای خوبی گذشتم، اما رفتار امسال هوداران باعث تعجب من شد  ، بنابراین باید شش بازی پیش‌رو  به پایان برسد و آن وقت درباره فصل آینده فکر کنم.

امیر قلعه‌نویی درباره شایعاتی مبنی بر تبانی در فوتبال ایران و پنالتی احسان حاج صفی در بازی سپاهان – داماش  ، گفت:  احسان حاج صفی را به خوبی می شناسم. او  در دو بازی ما برابر سپاهان در لیگ و جام حذفی بهترین عملکرد را  داشته است.  اگر می‌خواست به نفع ما کار کند، می‌توانست پنالتی‌اش را به بیرون بزند .

وی که افکار ناپاک را باعث ناپاکی فوتبال ایران می داند گفت : من از مقامات قضایی به جد می خواهم برای ساماندهی مسائل ورزشی که به تدریج مشکل ساز می شوند فکر اساسی کنند و ارگانی را برای رسیدگی به مسائلی از این دست مثل اتهام تبانی در نظر بگیرند تا ضمانت اجرایی آن تا حدی پیش گیرنده باشد.
برچسب ها: تبانی ، استقلال ، پنالتی ، صفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
علی
۱۳:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
کار بسیار خوبی می باشد