سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کاهش 50 درصدي تصادفات فوتي در قم

سرهنگ اردشير جمشيدي راد رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم از کاهش 50 درصدي تصادفات فوتي در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم اظهار داشت: تلاش شبانه روزي پليس و برخورد با تخلفات حادثه ساز و  رعايت قوانين و مقررات از سوي شهروندان ، حاصل کاهش 50 درصدي تصادفات فوتي در استان در فروردين ماه امسال بوده است.
وي در ادامه با بيان اينکه طي اين مدت تصادفات جرحي نيز 19 درصد کاهش داشته است گفت: بيشترين علت تصادفات در فروردين ماه 92 ، عدم توجه به جلو بوده است.
سرهنگ اردشير جمشيدي راد از رانندگان وسائل نقليه خواست، با رعايت قوانين و مقررات و پرهيز از هرگونه بي توجهي اعم از رانندگي در هنگام خستگي و خواب آلودگي ، استفاده از تلفن همراه ، خوردن و آشاميدن حين رانندگي و هرگونه اعمالي که ذهن راننده را مشغول مي کند پرهيز کرده تا شاهد کاهش حوادث باشيم.
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اينکه در فروردين ماه سال جاري تصادفات ناوگان عمومي کاهش 100 درصدي در استان داشته است افزود: مي توان با بستن کمربند ايمني براي تمامي سرنشينان و استفاده از کلاه ايمني براي رانندگان موتورسيکلت ، تصادفات منجر به جرح و فوت را تا 50 درصد کاهش داد./ب
برچسب ها: قم ، کاهش ، تصادفات فوتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.