سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

فاز نخست پتروشیمی ایلام 20 اردیبهشتماه راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: برابر جدول زمان‌بندی اعلام شده از قبل، 20 اردیبهشت ماه فاز نخست پتروشیمی ایلام راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  ايلام؛ جواد کمری با باین این مطلب افزود: با توجه به جدول زمان‌بندی اعلام شده از سوی مسئولان استانی و شرکت پتروشیمی، فاز نخست این مجتمع 20 اردیبهشتماه امسال راه‌اندازی می‌شود.
وی ادامه داد: بدون تردید برای راه‌اندازی فاز نخست این مجتمع از مردم، رسانه‌ها، مسئولان ارشد کشوری، استانی و دکتر احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی دعوت خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام تصریح کرد: من به عنوان یک خدمتگزار کوچک در استان ایلام دست همه مسئولان استان از جمله نماینده مردم ایلام را در راه خدمت صادقانه به مردم این دیار سلحشور و قدرشناس می‌فشارم و در راه خدمتگزاری به مردم استانم کوتاهی نخواهم کرد.
کمری خاطرنشان کرد: در این راه نیز از همه ظرفیتهای استان از جمله استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان و نماینده مردم ایلام در مجلس استدعای یاری داشته و دست همه آنان را می‌فشارم.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: خدمت به مردم استان ایلام افتخار بزرگی است که نصیب بنده شده که به آن می‌بالم.
وی ادامه داد: در راستای افتتاح فاز نخست مجتمع پتروشیمی ایلام نیز با وجود همه مشکلات موجود که همه به خوبی به آن اذعان دارند، تلاش بی‌وقفهای داشته و وعده گذشته‌ام در خصوص افتتاح فاز نخست آن در اردیبهشت سال‌جاری به قوت خود باقی‌ است./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.