سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

ترافیک در جاده های مازندران عادی و روان است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کندوان (کرج - چالوس) ، هراز ، فیروزکوه و کیاسر به ساری را عادی و روان بیان کرد.

به  گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران سرهنگ محمدنژاد با بیان اینکه تردد انواع وسائط نقلیه در این محورها با مساعد شدن شرایط جوی به حالت عادی بازگشته است افزود: علیرغم تغییرات آب و هوایی در چند روز اخیر در مناطق کوهستانی و برفگیر حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران، هم اکنون سطح جاده های مواصلاتی این حوزه خشک است.

وی تصیح کرد: با این وصف رانندگان در محدوده ارتفاعات لاریجان در جاده هراز ، ولی آباد در جاده چالوس و گدوگ در جاده فیروزکوه شاهد ابری بودن هوا و مه گرفتگی مسیر خواهند بود.

سرهنگ محمدنژاد از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مازندران را دارند خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و هشدارها ، پلیس را در برقراری نظم و انضباط ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناگوار یاری کنند.

سرهنگ محمدنژاد به رانندگان هشدار داد با سرعت مطمئن در محورها حرکت کنند تا دچار سانحه نشوند.

وی همچنین با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی ، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن 71-3287070-0151 و 2182934-0151 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های استان است.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد./س

برچسب ها: ترافیک ، عادی ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.