سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

129 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان لنده ثبت نام کردند

فرماندار لنده گفت: 129 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان ثبت نام کرده اند.

 سیدˈ یدالله فاطمی ˈ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: از این تعداد 33 نفر در شهر و 96 نفر نیز در مناطق روستایی نامزد شده اند.
وی بیان کرد: هر33 نفر نامزد ثبت نام کننده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر لنده مرد و از 96 نامزد ثبت نام کرده برای شورای مناطق روستایی این شهرستان 88 نفر مرد ومابقی زن هستند.
فاطمی اظهار کرد: در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 18 روستای لنده واجد شرایط برگزاری انتخابات است.
وی عنوان کرد: از میان نامزدهای ثبت نام کننده در انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان لنده پنج نفر در شهر و 54 نفر نیز در روستاها انتخاب می شوند.
فاطمی، مسن ترین نامزد ثبت نام کرده برای شورای شهر در لنده را 59 سال و جوان ترین را 26 سال اعلام کرد و ابراز داشت: در روستاهای این شهرستان هم مسن ترین نامزد 60 سال و جوان ترین 25 سال دارد.
وی با اشاره به اینکه میزان تحصیلات نامزدهای ثبت نام کرده در انتخابات شورای شهر لنده 20 نفر کارشناسی به بالا و 13 نفر هم کاردانی به بالا دارند گفت: در انتخابات شورای روستا هم 50 درصد نامزدها تحصیلات زیر دیپلم و 50 درصد نیز کاردانی به بالا دارند.
فرماندار لنده تعداد شعب اخذ رای در انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان را 44 شعبه اعلام کرد که از این تعداد 13 شعبه در شهر و مابقی نیز در روستاها مسقر خواهد شد.
چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری 24 خرداد 92 برگزار می شود./س
برچسب ها: انتخاب ، شورای ، شهر ، روستا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.