سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

Gmail کاربردی تر می شود یا کاربرانش را از دست می دهد؟

گفته می شود قرار است تغییراتی در سامانه ارسال پیام در جی میل گوگل اتفاق بیفتد که زمان ارسال آن کاهش یابد با این حال برخی ناراضی اند!

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ شرکت گوگل اعلام کرده است که قرار است تغییراتی در جی میل اعمال کند این در حالی است که حدود 2 ماه پیش این شرکت از تعطیل کردن readaer خبر داد و اما  اکنون از ایجاد تغییراتی در بهینه سازی سیستم ارسال پیام خبر می دهد.

 این تغییرات به گونه ای اعمال می شوند که کاربران جی میل دیگر نیازی به زدن کلید compose و ایجاد صفحه کوچکی در گوشه صفحه اصلی برای ارسال فایل های خود ندارند بلکه گفته می شود این تغییرات به جای ایجاد یک صفحه کوچک به ایجاد یک ابزار تغییر می کند.

 لازم به یاد آوري است که پیش از این نیز کاربران جی میل برای ارسال پست الکترونیکی خود باید یک صفحه مجزا را باز می کردند تا بتوانند فایل مورد نظر خودشان را ارسال کنند که پس از آن جی میل استفاده از کلید را برای کاربران خود قرار داد.

 با این حال گفته می شود کاربران استفاده کننده از جی میل چندان از ایجاد این تغییرات راضی و خشنود نیستند و این تغییرات ممکن است برخی از کاربران  این سامانه را ناراضی کند./ح
برچسب ها: جی میل ، فناوری ، گوگل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.