سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

آيا چراغ دو و ميداني چهـارمحال به خاموشي مي رود؟

داريوش صميمي با اشاره به مشكلات دو و ميداني كاران استان چهارمحال و بختیاری، از آينده مبهم اين رشته ورزشي در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

داريوش صميمي با اشاره به وجود استعداد هاي دو و ميداني در استان چهارمحال و بختیاری گفت: دو و ميداني امروز جايگاه بسيار خوبي در سطح كشور و جهان دارد و به جرات مي توان گفت كه سهم بالايي از موفقيت هاي تيم ملي دو و ميداني، حاصل تلاش ورزشكاران این استان است.

وي افزود: علي رقم اين موفقيت ها، ورزشكاران فعلي دو و ميداني در اين استان با مشكلات بسياري در تامين هزينه هاي جاري خود مواجه هستند و پيگيري هاي متعدد نيز به جايي نرسيده است.

مربي تيم استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تشكر از حمايت رئيس هيئت دو و ميداني این استان از ورزشكاران گفت: با حمايت مهندس كرمي، سال گذشته ورزشكاران دو و ميداني این استان با حضور در مسابقات كشوري، جايگاه اول دو و ميداني كشور را براي استان چهارمحال و بختیاریرحفظ كردند اما اگر شرايط فعلي ادامه پيدا كند ما شاهد مهاجرت ورزشكاران اين رشته از این استان خواهيم بود.

مربي بين المللي دو و ميداني گفت: طي سال هاي اخير، پيشنهادات مناسبي از طرف استان هاي مختلف براي جذب ورزشكاران این استان شده است كه اگر حمايت مجموعه مسئولين و بخش خصوصي استان نباشد، مطمئنا شاهد مدال آوري ورزشكاران اين استان براي استان هاي همجوار خواهيم بود.

صميمي كه از سال 62 با موفقيت در مسابقات دو فعاليت خود را شروع كرده است، كم بودن امكانات موجود براي تمرين علاقه مندان را از آسيب هاي جدي به اين ورزش دانست كه اثرات نامناسبي در شناسايي و پرورش استعداد هاي ورزشي خواهد داشت.

وي افزود: مشوق هاي لازم براي جذب ورزشكاران جديد نيز وجود ندارد، اما شايد مدال آوران فعلي ظرف سه يا چهار سال آينده بتوانند، پرچم دو و ميداني استان را بالا نگه دارند اما بايد به صورت جدي براي ادامه اين مسير و روشن نگه داشتن چراغ دو و ميداني در این استان چاره جويي كرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.