سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهمئي:

نمايندگان خوزستان به دليل توهين کابينه جلسه را ترک کردند

نماينده رامهرمز و رامشير گفت: نمايندگان حاضر در جلسه هيئت دولت، رفتار افراد کابينه را توهين نسبت به خود و مردم حوزه‌هاي انتخابيه خود دانسته و به همين خاطر کليه نمايندگان استان خوزستان جلسه را ترک کردند.

شمس‌الله بهمئي نماينده رامهرز و رامشير در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در مورد دلیل ترک جلسه هیئت دولت توسط نمایندگان خوزستان گفت: نمایندگان استان خوزستان از روز اول سفر همراه رئیس‌جمهور و همین‌طور نمایندگان معین بودند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز بحث مصوبات اجرا نشده در سطح شهرستان‌های حوزه انتخابیه نمایندگان مطرح شد.

بهمئی همچنین تصریح کرد: دولت صرف نظر از اینکه به مصوبات اجرا نشده بپردازد گزارش‌هایی مبنی اجرا شدن اکثر این مصوبات ارائه کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه گفت: تعدادی از نمایندگان و بعضی از وزرای دولت نسبت به این گزارش‌ها اعتراض کردند، حتی بختیاری وزیر دادگستری اشاره کرد که در بعضی از شهرستان‌هایی که حضور داشته‌ایم مصوبات وزارت کشور اجرا نشده است.

وی ادامه داد: دولت در جواب اعتراض و اظهارات نمایندگان این مسئله را مطرح کرد که اگر این مصوبات دوباره به تصویب برسند اجرا خواهند شد، اما این موضوع سبب اعتراض شدید نمایندگان شد، چرا که مصوبات اجرا نشده هنوز هم مصوبه است، نه اینکه بگویند در صورتی که دوباره مصوب شوند اجرا خواهند شد.

نماینده رامهرمز در پایان اظهار داشت: نمایندگان حاضر در جلسه این رفتار هیئت دولت را توهین نسبت به خود و مردم حوزه‌های انتخابیه خود دانسته و به همین خاطر کلیه نمایندگان استان خوزستان جلسه را ترک کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، دولت ، تمایندگان ، ترک ، توهین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.