سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حكمي از سوي دكتر فرهاد دانشجو

معاون دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي منصوب شد

ايروان مسعودي اصل با حكمي از سوي دكتر فرهاد دانشجو به عنوان معاون دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي منصوب شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، مراسم توديع و معارفه معاونين سابق و جديد دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي در دفتر رياست عالي دانشگاه برگزار شد.
 
دكتر فرهاد دانشجو با قدرداني از زحمات محمودرضا اسفنديار معاون سابق دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي  در دوران فعاليتش اذعان داشت: وي مشكلات و مسائل دانشجويان را به دقت و سرعت پيگيري مي كردند.
 
 
ايشان دكتر اسفنديار را برادر خوب خود دانست و افزود: آيين نامه ها و دستورالعمل هاي مفيدي در دوران فعاليت دكتر اسفنديار به تصويب رسيده است.
 
رييس دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اينكه‌ تغيير مديران به معناي نارضايتي از عملكرد آنان نيست،‌ بيان كرد:‌ بر حسب ضرورت، مديران در سمتهاي مختلف جابه جا مي شوند.
 
دكتر فرهاد دانشجو با اشاره به اينكه دكتر مسعودي اصل در سمت رييس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامي خوب عمل كردند،‌ تأكيد كرد: اميدوارم وي با انرژي، خلاقيت، برنامه ريزي و استفاده از تجارب گذشته معاونت دانشجويي را به نحو احسن اداره كنند.
 
محمودرضا اسفنديار در اين مراسم با بيان اينكه سرباز نظام مقدس جمهوري اسلامي هستم، اظهار داشت: در طول فعاليتم در معاونت دانشجويي همواره از راهنمايي هاي دلسوزانه رييس دانشگاه آزاد اسلامي بهره برده ام.
 
وي با بيان اينكه از دكتر فرهاد دانشجو درس آزادگي، فتوت و اخلاق را ياد گرفته است،‌ تصريح كرد: نظرات ايشان در حوزه معاونت دانشجويي خيلي كارشناسانه و ارزنده است.
 
اسفنديار با تأكيد بر اينكه تغيير و تحول نياز هر سازماني است،‌ گفت: در تمام دوران مسووليتم به فكر رضايت رييس دانشگاه آزاد اسلامي و دانشجويان بودم.
 
در ادامه اين مراسم دكتر مسعودي اصل معاون دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي با ابراز خرسندي از همكاري با حافظان حق الناس در اين دانشگاه تصريح كرد:‌ معاونت دانشجويي از حساس ترين معاونت هاست چرا كه در ارتباط مستقيم با دانشجويان است.
 
وي با تأكيد بر حفظ عزت دانشجويان گفت:‌ در راستاي حل مشكلات و حفظ حقوق دانشجويان تلاش خواهم كرد.
 
مسعودي اصل خود را سرباز نظام جمهوري اسلامي دانست و افزود: اولين درسي كه از دكتر فرهاد دانشجو ياد گرفتم،‌ رعايت اخلاق و اخلاق محوري بود و اميدوارم اين اخلاق مداري را در حوزه مربوط به فعاليت خود ترويج دهم. /ز2
برچسب ها: دانشجو ، دانشگاه ، مسعودی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.