سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانم‌هاي دوستدار طلا بدانند؛

حرفه‌اي ترين سارق طلاجات زنان دستگير شد+عكس

رييس کلانتري 131 شهرري گفت: سارقي که به شيوه‌اي متفاوت گوشواره و دستبند زنان را به سرقت مي‌برد، دستگير شد.

سرهنگ عليرضا حيدري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران در پي ده‌ها فقره شکايت از سوي زنان محدوده شهرري مبني بر سرقت طلاجاتشان بلافاصله اقدامات لازم را در خصوص دستگيري متهم و يا متهمان آغاز کردند.
رييس کلانتري 131 شهرري ادامه داد: در اين راستا ماموران تخصصي و اطلاعات اين حوزه در مناطق حضور سارق اعزام شدند به طور نامحسوسي محيط را زير نظر گرفتد.



اين مقام مسئول انتظامي ابراز داشت: در اين خصوص ماموران پس از چندين ساعت رصد دقيق منطقه توانستند به فردي که به شدن مشغول زاغ زني بود مشکوک شوند و وي را زير نظر بگيرند.
وي افزود: ماموران پس از چند دقيقه تعقيب متوجه شدند که متهم با زير نظر گرفتن خانم‌هايي كه از طلا فروشي خريد مي‌کنند در فرصت مناسبي و با سوؤ استفاده از اذحام جمعيت توسط تيغ و وسايل ديگر اقدام به سرقت ماهرانه طلاجات از جيب و کيف خانم‌ها مي‌کند.
رييس کلانتري 131 شهرري در ادامه اذعان داشت: ماموران قبل از اقدام اين سارق حرفه‌اي او را دستگير و به مقر انتقال دادند و در بازرسي از وي چندين النگو، چندين دستبند، 2 عدد عابر بانک و دو جفت گوشواره کشف و ضبط کردند.
سرهنگ عليرضا حيدري با اشاره به اينکه متهم در وحله اول منکر هرگونه سرقت مي‌شد، خاطر نشان کرد: در نهايت ماموران با احضار يکي از مالباختگان به هويت "مريم" و شناسايي اموال مسروقه که مقاديري از آن متعلق به وي بود، متهم لب به اعتراف گشود و به بيش از ده فقره سرقت به همين روش اعتراف کرد./

برچسب ها: سارق ، طلا ، حرفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.