سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کردستان/

1.2 میلیارد تومان بودجه ورزش و جوانان کردستان بلوکه شد

با شکایت شهرداری سنندج یک میلیارد و 200 میلیون تومان از اعتبارات و بودجه اداره کل ورزش و جوانان کردستان بلوکه شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در پی شکایت شهرداری سنندج از اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان دستگاه قضای استان یک میلیارد و 200 میلیون تومان از اعتبارات این اداره کل را بلوکه کرده است و از پرداخت آن ممانعت می کند.
 
بر اساس اعلام مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان موضوع دعوای شهرداری سنندج با این اداره کل در خصوص وضعیت مالکیت مجموعه ورزشی آزادی سنندج است که البته این پرونده دعاوی مربوط به سال 1353 یعتی چهار سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است.
 
مهران تیشه گران اظهار داشت: زمین سالن ورزشی آزادی سنندج که در حال حاضر مجموعه ای ورزشی در آن ساخته شده است متعلق به شهرداری سنندج است و به همین دلیل موضوع این زمین و مالکیت آن با شکایت شهرداری سنندج در سال 88 مواجه شده و متاسفانه طی چند روز اخیر باعث مسدود کردن حساب های اداره کل ورزش و جوانان کردستان شده است.
 
وی افزود: شهرداری سنندج با دریافت حکم قضایی برای مطالبه مبلغ تملک زمین این مجموعه ورزشی یک میلیارد و 200 میلیون تومان اداره کل ورزش و جوانان کردستان را بلوکه کرده است.
 
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه در سال 53 برای احداث مجموعه ورزشی آزادی سنندج تفاهم نامه ای به صورت شفاهی بین شهرداری و تربیت بدنی وقت صورت گرفته است، بیان کرد: سال 88 دادخواست مطالبه مبلغ تملک زمین توسط شهرداری سنندج به مراجع قضایی ارجاع شده و طی آن اداره کل ورزش و جوانان استان محکوم به پرداخت مبلغ زمین و یا واگذاری زمینی به ارزش ریالی آن شده است.
 
تیشه گران یادآور شد: شهرداری باید حامی ورزش و جوانان استان باشد اما متاسفانه با این اقدام اعتباراتی که می تواند در رشد و توسعه سرانه ورزشی استان بسیار موثر باشد هدر می رود./ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.