سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیزات مخابرات، نوسازی می شود

توسعه شبکه کابل در 3 مرکز مخابراتی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات پردیس (1)، شهید نصر آبادی، دانشگاه از تاریخ دوم اردیبهشت ماه آغاز می شود.
بنابراین گزارش؛ با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشتر‌کین در مرکز مخابرات پردیس (1) با پیش شماره 7628 در محدوده فاز 4 شهر پردیس، خیابان های بهشت 6،7،8 به مدت 72 ساعت و در مرکز مخابرات شهید نصر آبادی(مرکز کرج) با پیش شماره های 322الی 3228 در محدوده میدان شهدا حداکثر به مدت 48 ساعت دچار اختلال می شود.
این گزارش حاکیست: با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط دیتا‌ی مشتر‌کین در مرکز مخابرات دانشگاه از ساعت 24 به مدت 6 ساعت اختلال همراه است.
تحقق سفرهای درون شهری به دور از ترافیک با اجرای طرح امام علی (ع)
معاون شهر سازی و معماری شهرداری منطقه 15 گفت: بزرگراه امام علی (ع) با پیشرفت بالای 95 درصد در حال اجراست تا شهروندان به دور از ترافیک شهری تهران به راحتی سفرهای درون شهری داشته باشند.
سید حمید موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این مطلب اظهار داشت: بزرگراه امام علی (ع) به عنوان یک مسیر شریانی شمالی –جنوبی است که با طولی در حدود 23 کیلومتر از تقاطع بزرگراه ارتش در شمالی ترین قسمت آغاز و در جنوبی ترین قسمت به کمربندی شهر ری می پیوندد و ترافیک پایتخت را به نحو چشمگیری کاهش می دهد.
معاون شهر سازی و معماری منطقه 15 خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیمه شمالی این بزرگراه تا پل آغاز در حدود 12 کیلومتر زیر بار ترافیک قرار دارد و جمع کثیری از شهروندان در قسمت شمال شرقی و مرکز شهر از این نیمه استفاده می کنند که کاهش بار ترافیکی در این قسمت به خوب مشهود است./ل
برچسب ها: مخابرات ، اختلال ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.