سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

مدیریت هوشمند آب، مهمترین ابزار در جلوگیری از تضییع حقوق مردم استان چهارمحال و بختیاری

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با تاکید بر مدیریت هوشمند، این روش را مهمترین ابزار در جلوگیری از تضیع حقوق مردم استان چهارمحال و بختیاری برای بهره مندی از آب برشمرد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در دیدار با کارکنان اداره کل آب منطقه ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: اگر می خواهیم چالش هایی که در گوشه و کنار کشور در بحث آب با آن مواجه هستیم کم شود، نیازمند مدیریتی کاملا جامع و بی طرف هستیم و این در حالی است که باید از مدیریت های بخشی نگر و منفعت طلبانه خودداری شود.
وی، با اشاره به اینکه در بحث آب کمبودی در کشور احساس نمی شود، افزود: تنها مشکل کشور در بحث آب، مدیریت و برنامه ریزی های ناصحیح است که با ضعف برنامه ریزی برخی مسئولین، گرفتاری هایی در گوشه و کنار کشور برای مردم ایجاد کرده است.
حجت الاسلام نکونام اظهار داشت: مدیریت مجموعه آب بسیار چالش برانگیز است، بنابراین باید مدیریتی همراه با عدل، انصاف، تدبیر و عقلانیت حاکم گردد و بسیار حساب شده برنامه ریزی شود.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: آب به استان، شهر و منطقه خاصی اختصاص ندارد و همه باید به صورت مساوی از آن بهره مند شوند.
وی، با بیان این که انتظار نظام از مدیران این است که خود را با نگاه نظام وفق دهند و اخلاق مدارانه حرکت کنند تا رضایت خداوند متعال محقق گردد تصریح کرد: مدیران استانی، ایمان، عقلانیت، عدالت و تعهد را سرلوحه کار خود قرار دهند تا حق مردم آن گونه که شایسته نظام و انقلاب است، ادا شود. /س
برچسب ها: مدیریت ، آب ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.