سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار جزایری:

انفجارهای آمریکا معلول عملکرد دولت‌مردان این کشور است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حکومت آمریکا منشأ بزرگ‌ترین تروریسم دولتی در جهان است و به طور قهری، زشتی این پدیده دامن‌گیر جامعه آمریکا خواهد شد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "سید مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقدام آمریکایی‌ها در معرفی فرد دستگیر شده به عنوان عامل انفجار بوستون اظهار داشت: هیچ دلیلی وجود ندارد که صحت گفته‌های دولت آمریکا را اثبات کند و به نظر می‌رسد رژیم آمریکا برای سرپوش نهادن بر پدیده ناامنی موجود در آمریکا و نشان دادن قدرت پلیس و نیروی امنیتی، فرد و یا افرادی را به عنوان عامل انفجار معرفی کرده است.

وی افزود: این‌گونه صحنه‌سازی‌ها در گذشته نیز توسط حاکمان آمریکایی و نیز انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها دیده شده است و حتی در مواردی با سناریوسازی‌های رسانه‌ای تلاش کرده‌اند برای راست جلوه دادن دروغ‌بافی‌های خود مستندسازی نیز داشته باشند.

سردار جزایری با بیان اینکه عامل اصلی انفجارهای اخیر آمریکا را باید در رفتار متناقض هیئت حاکمه آمریکا جستجو کرد، تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی و سیاسی آمریکا با کمک رسانه‌های امپریالیستی و القائات عملیات روانی تلاش می‌کنند با وارونه‌سازی واقعیات جامعه امریکا و صحنه‌سازی‌های کاذب، مسیر دستیابی به اهداف پشت پرده خود را هموار سازند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: از جمله واقعیت‌های جامعه آمریکا، حضور گروه‌ها و اقشار وسیعی از مردم این کشور است که مخالف سیاست‌های جاری و امپریالیستی دولتمردان و حاکمان آمریکا هستند و تلاش دارند نظمی نوین را حاکم سازند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور، با محکوم کردن هرگونه اقدام تروریستی و تأکید بر اینکه ترور و تروریسم حرکتی غیر انسانی است که در آن بی‌گناهان کشته می‌شوند، اظهار داشت: هم‌اکنون در مناطقی از جهان، تروریسم صدها و هزاران انسان را به خاک و خون می‌کشاند که نمونه بارز آن در سوریه و عراق در برابر دیدگان جهانیان قرار دارد و متأسفانه منشأ آن دولت آمریکا است.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.