سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

برگزاری همایش ملی مطالعات باستان شناختی غرب ایران در همدان

همایش ملی مطالعات باستان شناختی غرب ایران با تاکید بر پژوهشهای سه دهه اخیر به همت دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ دبیر علمی همایش ملی مطالعات باستان شناختی غرب ایران گفت: همایش ملی مطالعات باستان شناختی غرب ایران با تاکید بر پژوهشهای سه دهه اخیر با همکاری سازمانها و دستگاههای مرتبط 10 و 11 اردیبهشت جاری برگزار می شود.
رویا تاج بخش افزود: این همایش با هدف انعکاس مطالعات و کاوشهای انجام شده طی سی سال اخیر در غرب کشور که به نحو مطلوب انعکاس نیافته است می پردازد.
وی ادامه داد: این همایش در محورهایی همچون پژوهشهای میدانی در حوزه غرب ایران در سه دهه اخیر، نقد و بررسی مطالعات باستان شناختی غرب ایران در سه دهه اخیر،  برهم کنشهای منطقه ای و فرا منطقه ای در غرب ایران، مطالعات میان رشته ای و تحقیقات باستان سنجی در حوزه غرب ایران، پژوهش در حوزه ی فرهنگ و تمدن اسلامی غرب ایران، چشم انداز باستان شناسی غرب ایران گذشته، حال، آینده برگزار می شود.
تاج بخش اضافه کرد:از استادان، پژوهشگران، و دانشجویـان مرتبط با فعالیتهای باستان شناسی دعـوت می شود تا آخرین دستاوردهای پژوهشی خـود را به منظـور ارائـه در همایش به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
گفتنی است، در دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیش از 100 دانشجو در رشته  باستان شناسی در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند./س
برچسب ها: همایش ، باستان ، مطالعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.