سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

سپاه پاسداران پشوانه ای محکم برای انقلاب اسلامی است

استاندار مازندران در پیامی به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبشهت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه پاسداران پشوانه ای محکم برای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،طاهایی دراین پیام افزود:ابتکار تاریخی امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از کیان و نظام اسلامی است.

این پیام می افزاید:امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از تأسیس،این نیروی ارزشی و پر افتخار که دفتر سوابقش از برگ های زرین حماسه و ایثار در همه ادوار انقلاب اسلامی بویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است،بالنده تر،بانشاط تر و مقتدرتر از گذشته،در عرصه های مختلف دفاعی و امنیتی،علمی،فرهنگی، سازندگی و دفاع از آرمانهای انقلاب گام برمیدارد.

استاندار مازندران در این پیام گفت:اینجانب رجاء واثق دارم این نیروی مکتبی و مردمی در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحق ایشان رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا،بیش از پیش و در همه صحنه های انقلاب اسلامی، در راستای تحقق رسالت های خویش انشاالله موفق و موید خواهد بود.

طاهایی در این پیام افزود:یاد و خاطره تمام شهدای سرافراز میهن اسلامی،به ویژه سرداران،پاسداران و بسیجیان شهید انقلاب اسلامی ایران را گرامی می دارم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.