سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب شلیک موشک از نوار غزه به سرزمین های اشغالی

جنبش حماس شلیک موشک از نوار غزه به فلسطین اشغالی را تکذیب کرد و از دولت مصر خواست جلوی تهدید های رژیم صهیونیستی را علیه ساکنان نوار غزه بگیرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سما ; طاهر النونو سخنگوی جنبش حماس یکشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد اتهام بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه گروه های فلسطینی درباره شلیک موشک از نوار غزه به شهر ساحلی ایلات در جنوب فلسطین اشغالی کاملا بی اساس و نادرست است.طاهر النونو تاکید کرد دولت حماس در غزه هرگونه حمله موشکی از غزه به فلسطین اشغالی را رد و این اتهام ها را محکوم می کند.

النونو در ادامه از مقامات مصر خواست اقدامی فوری برای توقف تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و تداوم اقدامات خصمانه این رژیم علیه مردم فلسطین اتخاذ کنند. بنیامین نتانیاهو دیشب اعلام کرد اسرائیل در برابر حملات موشکی از نوار غزه مانند حملات موشکی هفته گذشته به شهر ساحلی ایلات هرگز سکوت نخواهد کرد و پاسخ شدیدی به این حمله خواهد داد .

بر اساس گزارش رادیو اسرائیل ، نتانیاهو در جلسه دیروز دولت گفت حمله موشکی به شهر ایلات از نوار غزه صورت گرفته است.مسئولان اسرائیلی نیز در روزهای گذشته بارها تهدید کردند پاسخ نظامی ارتش اسرائیل به شلیک موشک ها از نوار غزه بسیار شدید خواهد بود .

                                           آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: تکذیب ، شلیک ، موشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.