سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار شرفی در نشست خبری مطرح کرد:

بهترین راه برای مقابله با مواد مخدر اراده فرهنگی است

معاون عملیات مرزبانی ناجا گفت: در حالی که مثلث طلایی به افغانستان انتقال داده شده است بهترین راه برای مقابله با آن اراده فرهنگی مردمان است.معاون

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ظهر امروز در ستاد فرماندهی ناجا، سردار شرفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجربه نشان داده در کشوری که قبل از افغانستان مثلث طلایی مواد مخدر را به خود اختصاص داده بود شهروندانش با اراده فرهنگی به مقابله با این پدیده خانمان سوز پرداخته و آن را از ملت دور کردند.
عمليات مرزباني ناجا در رابطه با گزارش عملکرد مرزبانان اعلام کرد: مرزبانان ميهن اسلامي در راستاي اقدامات کنترلي و اطلاعاتي خود تواستند طي 48 ساعت گذشته 1 تن 335 کيلو مواد مخدر از نوع ترياک کشف و ضبط کنند و در طول اين يک ماه مرزداران موفق شدند با کشف بيش از 8 تن 500 کيلو مواد مخدر آمار کشفيات خود را نسبت به سال گذشته افزايش دهند.
وي در ادامه اظهار داشت: همچنين در حوزه سلاح شاهد کاهش کشفيات نسبت به مشابه سال گذشته بوده‌ايم و سوخت نيز با تلاش مرزبانان نسبت به مشابه سال گذشته بيش از 92 درصد افزايش پيدا کرده است.
سردار شرفي ضمن اشاره به دستگيري 3 هزار و 587 متجاوز مرزي خاطر نشان کرد: گفتني است که همکاري مرزنشينان و هوطنان عزيز ما را در اين روند و دستگيري‌ها کمک کرده است و جا دارد از تمامي آنان و غيور مردان ايراني تشکر کنم./ز
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.