سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

گروه‌های اصول‌گرا به‌تنهایی توان بردن انتخابات را ندارند

عضو سابق دولت نهم گفت: هیچ‌یک از گروه‌های جریان اصول‌گرا به‌تنهایی نه توان بردن انتخابات از رقبا و نه عرضه اداره کردن کشور را دارند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، دکتر محمد‌حسین صفار هرندی در همایش نهضت روشنفکری برگزار شده توسط بسیج نیشابور در فرهنگ‌سرای سیمرغ این شهر، افزود: اگر ظرفیت‌ها به‌خصوص در مرحله انتخابات ریاست جمهوری تجمیع نشود ممکن است اصول‌گرایان کم بیاورند.

 وی اظهار کرد : نگاه کلی من این است که پیروز انتخابات، جریان اصول‌گرا است ولی شرط دارد که اصول‌گرایی نه به‌عنوان گروه‌های منفرد بلکه به‌عنوان یک جریان  اصول‌گرایی دیده شود.

 این روزنامه‌نگار اطلاع داد:  هر کدام از جریانات مطرح حاضر در صحنه انتخابات پایگاهی در بین مردم دارند ولی در نظرسنجی‌ها ائتلاف سه‌گانه جلوتر است.

 صفار هرندی با بیان اینکه تردیدی نیست که بین اصول‌گرایان اختلاف نظر است، اضافه کرد: کل جریان اصول‌گرا و کل جریان اصلاح‌طلب یک جبهه است که دارای سلیقه‌های مختلف هستند.

وی تاکید کرد: هنوز اعتماد مردم نسبت به جریان اصول‌گرا که از انتخابات شوراهای 81 آغاز شد تا به امروز ادامه دارد.

 این تحلیلگر سیاسی با اشاره به اینکه کارنامه اصول‌گرایی از یک زمانی دچار نشست شده است، خاطرنشان کرد: تیم آقای احمدی‌نژاد خودش را از این خانواده جدا کرده است و برخی دیگر از باب خلوص گیرایی، سفره خودشان را جای دیگری می‌خواهند پهن کنند.

صفار هرندی در پاسخ به بحث کاندیداتوری خود گفت: از معدود کسانی بودم که از حدود  یک و نیم سال پیش گفته‌ام هیچ احساس تکلیفی نسبت به ریاست جمهوری و شورا ندارم.

 این کارشناس سیاسی معتقد است: کار ویژه من این است که مخاطبانی داشته باشم که با گوش‌های سخاوتمند مقابل من بنشینند که آن را با چیز دیگری که مبهم است عوض نمی‌کنم.

وی تصریح کرد: بعد هم می‌دانم زمین خالی از حجت نیست و فعلا حجت‌های زیادی از سر و کول هم بال می‌روند!/س

 

برچسب ها: توان ، بردن ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.