سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پافشاري بر حقوق هسته‌اي شاخصه دولت نهم و دهم بود

مسئول بسيج دانشگاه اصفهان گفت: حضور قدرتمندانه دولت نهم و دهم در عرصه بين‌الملل و پافشاري بر حقوق هسته‌اي کشور از شاخصه‌هاي دولت احمدي‌ن‍ژاد است.

علي صالحي، مسئول بسيج دانشگاه اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقاط قوت و ضعف دولت نهم و دهم اظهار داشت: دولت نهم و دهم نقاط قوت زيادي داشت که نبايد آنها را ناديده گرفت.

وي گفت: زنده کردن گفتمان عدالت، ساده‌زيستي و مردمي بودن از بارزترين شاخصه‌هاي اين دولت‌ها بوده است.

مسئول بسيج دانشگاه اصفهان افزود: حضور قدرتمندانه دولت نهم و دهم در عرصه بين‌الملل و پافشاري بر حقوق هسته‌اي کشور از ديگر شاخصه‌هاي دولت احمدي‌ن‍ژاد بوده است.

صالحي با بيان اينکه طرح هدفمندي يارانه‌ها يکي از آرزوهاي نظام بود که در اين دولت‌ها محقق شد، تصريح کرد: درست است که فشارها و سختي‌هايي در راستاي عملياتي شدن اين مهم بر جامعه وارد آمد، اما به ثمر نشستن نتايج اين کار عملياتي مهم نيازمند کارشناسي بيشتر براي تحقق کامل طرح هدفمندي يارانه‌هاست.

 مسئول بسيج دانشگاه اصفهان در تشريح نقاط ضعف دولت‌هاي نهم و دهم نيز گفت: رئيس جمهور بايد براي انتخاب مسئولان دولتي خود دقت نظر بيشتري را به خرج مي‌داد در اين صورت مي‌توانست اهداف عاليه دولت را بهتر به نتيجه برساند.
 
صالحي در پايان خاطر نشان کرد: اميدواريم با ترويج نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف از دولت نهم و دهم در دولت‌هاي آينده به اصل گفتمان و مطالبات انقلاب اسلامي به پيشرفتي فراتر از چشم‌انداز 1404 دست يابيم.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: تیر ، احیا ، صالحی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.