سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

سفر عکاسان و تصوير برداران زير آب به جزيره كيش

عكاسان و تصويربرداران زيرآب که در نخستين جشنواره ملي عكاسي و تصويربرداري زيرآب نام نویسی کرده بودند براي ثبت تصاوير ديدني از جاذبه هاي درياي پيرامون كيش ، به اين منطقه سفر می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس مدیر عامل منطقه آزاد کیش گفت : نخستين جشنواره ملي عكاسي و تصويربرداري زيرآب كه به مناسبت روز ملي خليج فارس در جزيره زيباي كيش برگزار مي شود از 8 تا 12 ارديبهشت ميزبان هنرمندان عكاس و تصويربردار است. .

عامری افزود :همراه داشتن وسايل و تجهيزات كامل عكاسي و تصوير برداري و آشنايي به فنون غواصي با اخذ گواهي پزشكي معتبر از شرايط شركت دراين جشنواره است.

وی افزود :شركت كنندگان باید سابقه شركت در جشنواره ها و مسابقات مشابه را داشته و مدارك معتبر از مراجع داخلي وبين المللي ارائه بدهند.

عامری گفت : بدليل شفافيت و وجود صخره هاي مرجاني و موجودات دريايي سواحل پيراموني جزيره زيباي كيش ، اين منطقه به عنوان بهشتي براي غواصان و تصوير برداران زيرآب شناخته مي شود و سالانه تعداد زيادي از هنرمندان اين رشته هنري با سفر به كيش ، دنياي زيرآب اين جزيره را به تصوير مي كشند.

جزيره زيباي كيش با 92 كيلومتر مربع مساحت و جمعيتي حدود 27 هزار نفر در فاصله 18 كيلومتري سرزمين اصلي و درآبهاي نيلگون خليج فارس واقع شده است ./س


برچسب ها: عکاسان ، زیر آب ، کیش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.