سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيمارستان‌هاي صحرايي ترکيه مکاني براي قاچاق اعضاي بدن سوري‌ها

شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه، بيمارستان هاي صحرايي وابسته به ترکيه در مرز سوريه را به سرقت اعضاي بدن مجروحان و کشته شدگان سوري متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛قاچاق اعضاي بدن انسان ها به حرفه جديد مزدوراني تبديل شده است که خود را به ترکيه فروخته اند. بيمارستان هاي صحرايي که براي درمان مجروحان در مرز سوريه احداث شده است براي خارج کردن اعضاي بدن مجروحان و قاچاق آن مورد استفاده قرار مي گيرد. برکات قارس نويسنده و تحليلگر سياسي ترک گفت شبکه اي از پزشکان چند مليتي که شمار زيادي از آنها تبعه ترکيه هستند از طريق بيمارستان هاي صحرايي و سيار که نزديک مرز ترکيه با سوريه احداث شده است بر قاچاق اعضاي بدن از سوريه نظارت دارند. وي گفت قاچاق اعضاي بدن انسان مسئله تازه اي در ترکيه نيست بلکه شبکه هاي صهيونيستي متعددي که در اين زمينه فعاليت دارند سالهاست در ترکيه حضور دارند.

 وي افزود، جنگ در سوريه به اين شبکه ها امکان داد در مرز سوريه و ترکيه به شدت فعال شوند. 
اتحاديه پزشکان ترکيه در اين باره به تحقيق پرداخت و شش پزشک ترک شناسايي شدند که در قاچاق اعضاي بدن نقش داشتند. اين افراد از فعاليت در حرفه پزشکي محروم شدند و مدارکشان باطل شد. ده پزشک ديگر ترک نيز به علت مشارکت در اين گونه فعاليت ها محاکمه مي شوند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.