سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث سالن تخصصي موسيقي شهيد آويني در منطقه 16

معاون فني عمران منطقه 16 از احداث چندين سالن تخصصي در اين منطقه خبر داد و گفت: يكي از مهمترين سالن هاي تخصصي سالن موسيقي شهيد آويني با اعتباري بالغ بر 5/9 ميليارد هم اكنون در حال احداث است.

محمد خبازها، معاون فني و عمران منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: سالن شهيد آويني به صورت تخصصي ويژه موسيقي طراحي شده است و ظرفيت آن حدود 1500 نفر است.
وي ادامه داد: زمان اتمام پروژه سالن تخصصي موسيقي شهيد آويني با اعتباري بالغ بر 5/9 ميليارد تومان قبل از مهر 92 به اتمام خواهد رسيد.
وي افزود: مجموعه ورزشي مادر در ناحيه شش واقع در خيابان مرسلي نيز تا دو هفته ديگر با اعتباري بالغ بر دو ميليارد استارت خواهد خورد.
خبازها، تصريح كرد: ساختمان پردازش بازيافت نيز با ارزش اعتباري يك ميليارد توماني مرتبط با بازيافت زباله تا اوايل ارديبهشت ماه استارت خواهد خورد.
معاون فني و عمران منطقه 16 خاطرنشان كرد: مجموعه مسجدسرا نيز از جمله طرح هاي عمراني منطقه 16 است كه با متراژ 1200 متر و اعتبار يك ميليارد و هشتصد توماني است همچنين 95 درصد سرويس هاي بهداشتي نيز در سطح منطقه به اتمام رسيده و مابقي تا اواخر ارديبهشت به صورت صد در صد پايان مي پذيرد./ز
 

برچسب ها: سالن ، احداث ، تخصصی ، آوینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.