سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ ليراوي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

قاچاقچي تهران به همراه 133 کيلوگرم مواد مخدر دستگير شد

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر گفت: يک قاچاقچي سابقه دار که در نقطه‌اي متروکه قصد انتقال محموله 133 کيلوگرمي مواد مخدر را داشت، توسط ماموران دستگير شد.

 سرهنگ سعيد ليراوي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران تخصصي اين حوزه در راستاي مباقبله با مواد فروشان کلان توانستند طي چندين روز فعاليت اطلاعاتي و عملياتي يک سرکرده را به هويت "ناصر" شناسايي کنند.
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: متهم نامبرده که از سابقه‌داران قاچاق مواد مخدر است، طي اطلاعات به دست آورده توسط مخبرين مشخص گرديد متهم قصد انتقال مواد مخدر زيادي به شهرستان در شب گذشته دارد.
اين مقام مسئول انتظامي افزود: در اين خصوص ماموران با رديابي خودرو متهم توانستند آن را به صورت نامحسوس مورد تعقيب قرار دهند.
وي اذعان داشت: در نهايت متهم در جاده مخصوص کرج از مسير خود خارج شد و سمت نقطه‌ متروکه‌اي به حرکت در آمد.
کارآگاه سعيد ليراوي  ابراز داشت: ماموران بلافاصله محيط اطراف را به شعاع معين و مطمئن مرود محاصره قرار دادند و با اصل غافلگيري در حالي که متهم در حين جاسازي مواد مخدر در يک دستگاه کاميون بود، به همراه 3 نفر از همدستانش دستگير و به مقر انتقال پيدا کرد.
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: در نهايت ماموران در بازرسي از کاميون توانستند در قسمت‌هاي مختلف بيش از 133 کيلوگرم مواد مخدر افيوني کشف و ضبط کنند./ل         
برچسب ها: قاچاقچی ، عملیات ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.