سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

ایجاد حماسه اقتصادی نیازمند اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی است

رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق اصفهان نامگذاری سال جدید به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را هدفمند ارزیابی کرد و گفت:برای ایجاد حماسه اقتصادی بایستی مقدمات آن از جمله اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی و آزاد سازی اقتصاد فراهم شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان «مصطفی رناسی»در نخستین جلسه کمیسیون صنعت و معدن اتاق در سال جدید گفت:در شرایط کنونی صنعت و تولید در شرایط متعادلی به سر نمی برد و امیدواریم با برگزاری انتخابات پرشور شاهد حضور افرادی کاردان و عقلانیت گرا در راس مسایل اقتصادی باشیم.

وی از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست که برنامه های اقتصادی خود را به صورت شفاف در حوزه صنعت و معدن ارایه کنند و گفت:ارایه دقیق برنامه های اجرایی می تواند مردم و بخش خصوصی را در انتخاب اصلح کمک کند.

رناسی در بخش دیگری از سخنان خود هدف مهم کمیسیون را تقویت توان اعضا و افزایش آگاهی آنان از شرایط اقتصادی پیش رو خواند و گفت:اتاق به عنوان تالار گفت و گو می تواند با آگاهی بخشیدن به اعضا از اشتباه کردن آنان در عرصه فعالیت جلوگیری کند.

وی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی این کمیسیون طی دو سال اخیر گفت: تاثیر نرخ ارز و سیاست‌های حمایتی تولید ملی از جمله موضوعاتی بود که در هر سال به صورت مجزا و کارشناسی به آنان پرداخته شد و اعضا اتاق از نتایج آن بهره بردند.

رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق اصفهان عنوان سلسله نشست‌های سال جاری کمیسیون را «اقتصاد بدون نفت» نام برد و گفت: این نشست‌های به صورت ماهانه و با حضور یکی از کارشناسان خبره اقتصادی برگزار می‌شود تا بتوان شاهد تبیین دیدگاه مدیریت اقتصادی کشور بدون هزینه کردن نفت در امور جاری باشیم./س

برچسب ها: اصفهان ، اتاق ، بازرگانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.