سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

حق آبه مردم استان چهارمحال و بختیاری در طرح های انتقال آب رعایت شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و مسوولان استان چهارمحال و بختیاری، مخالف اجرای طرح های انتقال آب از این استان به استان های نیستند.

سید سعید زمانیان دهکردی افزود: جلسات فراوانی با مسوولان وزارت نیرو و مسوولان استان های همجوار در موضوع طرح های انتقال آب برگزار شده است که امید است برگزاری این نشست ها در راستای تامین منافع استان چهارمحال و بختیاری ادامه یابد و به نتیجه برسد.
وی تصریح کرد: بر اساس نظرات کارشناسی، حفر تونل برای انتقال آب، روش مناسبی نیست و اگر قرار است آب مازاد نیاز کشاورزی، شرب و صنعت مردم استان چهارمحال و بختیاری انتقال یابد، این مهم با لوله منتقل شود.
زمانیان دهکردی، با بیان اینکه بیش از 200 روستای استان چهارمحال و بختیاری در تابستان سال 91 با تانکر، آبرسانی شد، تاکید کرد: لازم است اعتبارات مورد نیاز استان چهارمحال و بختیاری در طرح های آبرسانی نظیر: خط انتقال آب شهرستان بن به شهرستان بروجن و طرح انتقال آب به روستاهای شهرستان لردگان به طور کامل تخصیص یابد.
رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، با بیان لزوم ارتباط بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری با مسوولان وزارتخانه ها و دستگاه های ملی به منظور افزایش اعتبارات طرح های نیمه تمام گفت: بیش از هزار و 900 طرح نیمه تمام در این استان وجود دارد که مدیران استانی نیز باید برای تکمیل آن و افزایش اعتبارات اقدام کنند./س
برچسب ها: انتقال ، آب ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.