سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمحال و بختیاری/

بهره‌برداری از کتابخانه‌های مشارکتی اولویت نخست سال‌ 92

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: بهره‌برداری از کتابخانه‌های مشارکتی و حق انتفاعی در اولویت کاری برنامه‎های این اداره‌کل در سال‌جاری قرار دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، بهروز صادقی صبح امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردل اظهار کرد: افتتاح کتابخانه عمومی شهدای چالشتر از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته این اداره کل در سال گذشته بود که بعد از گذشت شش سال یک باب کتابخانه با کمترین هزینه و در مدت زمان کمتر از 45 روز به مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان افزوده شد.

وی افزود: بهره‌برداری از کتابخانه‌های مشارکتی و حق انتفاعی در اولویت کاری برنامه‎های این اداره‌کل در سال‌جاری قرار دارد و این نهاد آمادگی دارد با معرفی مکان‌هایی که استانداردهای لازم برای تأسیس کتابخانه را داشته باشند کتابخانه مشارکتی دائر کند.

صادقی با اشاره به مصوبات این نشست گفت: فرمانداری برای واگذاری دائم ساختمان مسکونی سرخون به کتابخانه‌ها، اقدامات لازم را به نحو مقتضی پیگیری کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با پیگیری‌های لازم توسط رئیس اداره شهرستان اردل حمام قدیمی کاج به اداره کتابخانه‌های استان به صورت دائمی واگذار شود.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از مکان‌های بلااستفاده ادارات برای راه‌اندازی کتابخانه‌های مشارکتی تأکید کرد و گفت: برهمین اساس لازم است تا بخشدار مرکزی، ساختمان و مکان‌های بلااستفاده ادارات را شناسایی و به اداره‌کل کتابخانه‌های استان برای راه‌اندازی کتابخانه‌های مشارکتی معرفی کنند.

صادقی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 92 بنام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، افزود: هر قدر افراد از سواد و آگاهی بیشتری برخوردار باشند در حوزه سیاست و اداره امور جامعه در عرصه‌های اقتصادی، آموزشی و.. موفق‌تر خواهند بود و این امر میسر نمی‌شود مگر با مطالعه و کتاب خواندن.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.